Serviciul Livrare



LIVRAREA COMENZILOR

Serviciul operativ de curierat livrează pe teritoriul Republicii Moldova de la 3h până la 72h, în funcție de adresa destinatarului.

Chișinău (municipiu / suburbii) – până la 24h de la momentul plasării comenzii.

Republica Moldova (exceptie Chișinău, Transnistria) – de la 24h până la 48h (Luni-Vineri) și până la 72h (Vineri-Luni)

LIVRAREA ESTE CONTRA COST – TARIFE:

Chișinău – 18,00 lei (TVA Inc.)

Republica Moldova – 48,00 lei (TV Inc.)

Mențiuni: Dacă comanda are contravaloare mai mică de 200,00 lei livrarea are următoarele prețuri:
Chișinău – 33,00 lei (TVA Inc.)

Republica Moldova – 65,00 lei (TV Inc.)

 

La momentul livrării clientul primește marfa și un Bon-Invoice (Proformă).

Comenzile înafara teritoriului Republicii Moldova pot fi livrate prin intermediul serviciilor poștale internaționale.

 

PRIMIREA COMENZILOR

Plasați nonstop comenzi pe site www.coffeeshop.md, adăugați în coș oricare produs în cantitate dorită, după care urmează un apel de confirmare.

Așteptați comanda să fie livrată la adresa indicată, un apel prealabil de către curier va fi efectuat cu o jumătate de oră (30 minute) înainte de livrare.

Alternativ, comenzile se primesc la telefon Luni-Sâmbătă 09:00 – 18:00.

Alte căi de comunicare sunt binevenite: mail, chat și messenger.

 

METODE DE ACHITARE

Flexibilitatea nu e cea mai simplă, dar cea mai aproape-de-oameni cale de a deservi clienții, iată de ce se acceptă achitări în numerar, cu cardul la momentul recepționării livrării, online (Visa, MasterCard) și transfer bancar.

Pentru firme, datele bancare pot fi găsite în contactele noastre.

 

METODE DE RETURNARE

Înțelegerea și compătimirea este cheia încrederii. Vă garantăm returnarea banilor pentru cumpărăturile efectuate în e-magazinul coffeeshop.md. Este important să menționați această solicitare printr-un scurt email la adresa sales@coffeeshop.md cu subiectul ”retur” și o scurtă descriere al motivului returnării, totodată menționăm, că produsul returnat necesită să fie intact. Dacă produsul a fost despachetat, deteriorat din rezultatul aflării acestuia la client returnarea nu este posibilă.

 

RETURNAREA PLĂȚILOR EFECTUATE ONLINE

Anularea plăților online se efectuează gratuit prin comunicarea solicitării anulării la telefon sau email.

Vedeți rubrica contacte.

Tel: 061151865
email: sales@coffeeshop.md